Sa jag detox?

Innebar min detox 5 koppar kaffe, och ett glas vatten? Nej, jag tror inte det. Men ändå är det vad jag fått i mig idag i flytande vätska. Var och träffade Catie(Caterina), och hon verkade trevlig, lite tyst för min smak,  men det kan ju vara för att hennes engelska inte är på topp.

Ligger nu hemma och skakar på grund av kaffein-kick, och undrar hur jag ska lyckas somna. Kan ju läsa klart Tori Spellings självbiografi som jag påbörjat.

Imorgon åker mamman iväg till Philadelphia för att jobba, så då blir det jag som får ta hand om barnen hela dagen. Mycket att tänka på, men jag är exalterad, oj det var länge sedan jag använde det ordet, exalterad exalterad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback