Världen är allt bra liten..

Utekvällen igår var lyckad tycker jag. Vi var 3 svenskar, Jenny, Sophie och jag, och Moni från Österrike, och Isabell och Catie från Tyskland. Och självklart så gick vi till Acme, då bara jag och Catie var 21, och de andra kommer inte in någon annanstans.
Väl på Acme så träffade vi några marin-killar som de andra träffat förra helgen, och vi åkte på efterfest hos dem. Klockan fem imorse kom jag innanför dörren, sov till klockan 9, och nu ska jag nog åka till farmor och farfar för att fira Rash Hashanah, det judiska nyåret. Väl där ska vi också fira flickan, som fyller 8 år idag!!!!!

Men tillbaka till igår, och till titeln på detta inlägg. Jag och Sophie började prata om vart vi kom ifrån, och hon bor nu i Norrköping, men när jag sa att jag bodde strax norr om Stockholm, så kom det fram att hon också gjort det, och inte vart som helst, utan i Täby Kyrkby. När vi började prata om  våra gymnasium, så kom det fram att vi hade många gemensamma vänner. Hur kul som helst!

Over and Out
xoxox

Kommentarer
Postat av: Christer

Gott Nytt År!

2009-09-20 @ 21:34:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback