Glädjerus..

Jag är så glad just nu! Speciellt då det är över 30 grader celsius ute. På morgonen mötte jag upp Sophie, Svenja och Anti downtown på City Dock Café. Efter en stund tog jag och Sophie och körde hem till Svenja där vi lämnade våra bilar och vi tre cyklade till en strand och solade under dagen. Det var underbart att sitta på en cykel igen, jag har inte suttit på en cykel sedan sommaren '08.

Självklart lyckades jag bränna mig litegrann på ryggen, menmen, det kommer gå över till morgondagen.

Det enda jag inte är glad över är att skärmen på min dator har gått sönder typ, så jag kan knappt se vad jag gör.. Jag sitter nu med sänglampan och lyser så att jag har något hum över vad jag gör.. Får nog ta mig i kragen snart och försöka fixa det på något sätt. Men åhh, jag som så gärna vill spara mina pengar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback