14

Helt otroligt att jag nu varit här i 14 månader.. Det är 427 dagar. Det är 10248 timmar. Det är 1 år och 2 månader. Jag har hela tiden sagt att tiden går så fort, men nu börjar det verkligen kännas som att man varit borta så länge. Börjar sakna olika saker mer och mer, väldigt passande att man då får ett paket från mamma och pappa, innehållande lakrits och en bok, Tack Så Jättemycket!!! Har redan bjussat mamman på lite lakrits för att underhålla mig själv med de ansiktsuttryck man får..

Denna dag har annars varit bra. Barnens skolor startade 2 timmar senare, på grund av den snö vi fick i helgen. Men det gav oss bara tid till att ha en slapp morgon med svenska pannkakor till frukost. Efter det skjutsade mamman barnen till skolan, och jag begav mig till mina egna lektioner. Jazzen går fortfarande för långsamt, men baletten fullkomligt älskar jag! Dock gjorde min tå ont, så jag fick ta det lite lugnare i vissa övningar..

Sen på kvällen hade vi en lugn middag framför tv'n, där vi tittade på filmen G-Force, ett gäng marsvin till special agenter. yaya..

Annars så är det nu bara 4(!!!) dagar kvar till min födelsedag, blir bara mer och mer taggad. Dock sägs det att det ska snöa då igen, jag vill inte det! jag vill bara ut och ha kul, måste komma på vad jag vill göra då också!!

Nej, dags att gå över till min bok. Hörs imorrn!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback