alltid

Alltid när jag är ensam hemma med barnen ska något hända. I detta fall blev det att man blir skrämd då någon knackar på dörren klockan 9 på kvällen. Javisst, det är bara i America som detta kan skrämma en. Först visste jag inte vad det var, jag trodde det var barnen. Men när dem inte heller visste var det var och blev oroliga, så sprang jag upp till mitt rum och såg genom fönstret en person vandra nerför uppfarten. Under hela tiden som jag varit här, så har vi bara vid tre tillfällen haft någon som knackat på dörren så sent. Och det var polisen, efter det att vi ringt hit dem.

Alla andra ringer på dörren, och aldrig senare än klocken 5. Såvida vi inte haft en kompis till barnen som väntar på att bli hämtad. Det är då också kusligt, eftersom vi bor ganska ensligt till, och alla de "problem" vi hade förra året. Jag sover ju liksom fortfarande med en golfklubba under sängen..

Imorgon är en sådan här härlig dag igen, med pojken som börjar skolan klockan 7 på morgonen. Men imorgon har jag också bokat tid till att fixa mitt hår. Slingor och klippning gäller, och jag hoppas innerligt på att det kommer bli bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback