Back to school..

Så idag hade äntligen båda barnen skola, pojken har 2 timmar försening varje dag denna vecka, och flickan är tillbaka att börja klockan 8 på morgonen. Idag hade pojken dock repetition med skol-orkestern, så han fick vara i skolan kvart över åtta imorse.

Så efter att jag kört honom till skolan, tog jag och åkte hem och städade barnens rum, och sen kom Justin över, killen jag träffade förra veckan.. Vi tog en promenad i vårat område innan vi gick hem till honom och lirade lite biljard, inte för att vara whatever, men jag spöade honom ganska hårt, jag är stolt! Sen var det dags för mig att gå hem igen för jag hade jazz och balett på colleget. det var kul att vara tillbaka, men jag kände mig inte alltför motiverad, kanske för att vi inte haft några klasser på två veckor pga snön..

Nu är jag i alla fall ensam hemma med barnen igen, när mamman är och jobbar i Boston till imorgon. Då kommer hon hem för några timmar innan hon drar till Philadelphia för ytterligare jobb..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback