Fredagsplaner

Nu tror jag minsann att allt kommer lösa sig! :D
Jag åker till Sophie innan snöstormen kommer, för då kommer jag i alla fall iväg.. Och nu MÅSTE jag komma iväg, för mamman tar med barnen till hennes pojkvän i Virginia. Så om jag inte kommer iväg, blir jag sittandes här själv hela helgen..

Morgonen har startat bra i alla fall. Sovmorgon och frukost på sängen. Inte fy skam inte.. Ska nog med ett besök till gymmet, och sen en snabbis till mallet.. Vi får höras senare.. Btw, jag blev över förväntan nöjd med mitt hår. Blonda slingor, kapa det slitna och sen så tunnade hon ut håret också.. Och sen plattade hon håret! Yes, jag tycker inte om när frisörer puffar upp mina lockar, så jag kan faktiskt tänka mig att gå tillbaka till henne innan jag åker hem..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback