Nere

Mina barn är heeeelt underbara, men jag är så slut. Jag orkar inget mer känns det som.. Och eftersom jag inte känner mig kanon, så kände jag att det var bäst att ställa in min movie night som jag skulle haft med Justin, en kille jag träffade igår faktiskt. Det skulle inte ha varit fair mot honom, och just nu känner jag bara för att träffa någon av mina Au Pair kompisar och prata med dem. Det är så mycket lättare då, eftersom vi alla är i samma sits, vi vet hur den andra känner.

Så jag frågade Isi om hon kunde ses, eftersom mina närmsta; Sophie åker till Lake Placid imorrn bitti och Elaine måste jobba, då hennes hostmom gifter om sig på lördag, men Isi ska eventuellt jobba, så jag får helt enkelt bara hoppas att Isi kan, för samtidigt vill jag inte sitta här själv..

Nej, är dödstrött. Vi får höras imorgon!!! 18 timmar kvar!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback