Överdrivet(?) lycklig

Flickan hade äntligen skola igen, dock 2 timmar senare start. Så innan vi åkte för att lämna henne, åkte jag, hon och pojken och åt en varsin bagel. När vi släppt av henne frågade pojken om vi kunde åka förbi pappan en stund. Så när vi kom till pappan sa han att pojken kunde stanna där idag, och jag få lite ledig tid.. Han sa också att han kunde plocka upp flickan idag, så jag är ledig till halv 4.. Jag blev så glad att jag satt och skrattade för mig själv i bilen på vägen hem.

Så vad ska jag göra? Diska, tvätta kläder och själv ta ett bad. Mäklaren ringde precis också och frågade ifall de kunde visa huset senare idag. Så ska nog fixa det lite också, städerskorna var här imorse dock, så så mycket finns det inte att göra..

YAYYYY!!!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback