Sicken härlig helg!

Fredagen blev inte så mycket av. Slutade med att jag la mig i mammans säng och tittade på filmen Heartbreak Kid. Eller, jag satt med datorn i knät under mitten av filmen, missade början och sov under slutet, så jag såg inte filmen..

Lördagen spenderade jag med Isi, Pia och Svenja i mallet. Shoppade loss. Sen åkte Isi, jag och Pia hem till mig och gjorde oss i ordning, då vi beslutat oss för att äta middag med Elaine inne på Fed House, eftersom Pia inte är 21 än, och sedan stannade vi där och fortsatte parta till stängning.

Söndagen åkte jag och plockade upp Pia hemma hos henne, så åkte vi och lunchade på Cheesecake Factory. Och efter det mötte vi Elaine inne på mallet igen, och vandrade runt innan det var dags för mig att åka hem. Städade snabbt är hemma innan barnen kom hem. Nu är jag ensam med dem till imorgon kväll, då mamman kommer hem igen. Men hon stannar bara till på onsdag, då hon åker iväg på jobb igen..

Och förresten, om allt går enligt planerna, så har barnen skola imoorgon igen!!!! YAY!!

xoxox




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback