Update

Nu har jag jobbat i över 48 timmar sträck, och det börjar kännas nu. Barnen har varit kanon, men det blir bara ett långt pass med knappt någon ledighet, för då barnen varit i skolan så har jag städat, då vi haft visningar av huset varje dag denna vecka, och vi har ytterligare en visning imorgon. Jag fick ett litet break igår då jag åkte och fikade downtown med Sophie, men det är inte tillräckligt.
Något som även kan hända imorgon är att barnens skola blir inställt. För det ska tydligen börja snöa inatt igen.. Uhuhuh.. Jag är sååå trött på snö nu.. Äntligen har vi vägarna klara för snö och allt har gått tillbaka till det normala..

Men om två dagar är det FREDAG! Mina planer är att festa till det ordentligt, som den helgen i Oktober, då Sophie's kompis Emma kom från Virgina och hälsade på. Då var vi på FedHouse, och åkte sen på efterfest, vi kom inte hem förrän klockan 10 dagen efter.. DET vill jag ha denna helg också!!

Näe, dags att sova nu.. Orkar inte vara vaken längre..

Xoxox

Kommentarer
Postat av: Sophie

Åhhhh jag vill med ha det såå!!!! <3

2010-02-25 @ 05:18:25
URL: http://sooophiesliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback