Jag gillar ju fotobevis!



Detta är från i fredags, då jag blev trampad på. Dock är det ju inte enda gången jag stukat eller börjat blöda från min fot. Och allt detta bara för att jag har höga klackar med öppen tå! Men nu ska ni höra. Jag köpte ett par nya skor idag. Med höga klackar och öppen tå!!!!! Kommer ju att gå finemang.. eller?
Och jag vet inte om jag ska bli glad eller ledsen då folk visar oro för att jag köpt nya skor.. Texten nedan var vad mamman skrev på min facebook, och jag har flera kompisar som har frågat hur detta ska gå.

So listen up ya'll.. I have seen the shoes and they are HOT!! But as Shmoobies american host mom I must admit concern!! I can't handle another 1am "BLOOD" text!! Hahahaha.. So we will have rules for these shoes... In the house u can always wear them.. Out of the house if you r sober and going somewhere without stairs I'm ok with u wearing them... If u want 2 have a drink or go somewhere w stairs then u have 2 be with me!!!!!

Men jag fullkomligt ÄLSKAR mina 12 centimeters-klackar från Michael Kors, det blev en tidig födelsedagspresent till mig själv. En annan present till mig själv blir nog att jag ska gå och fixa mitt hår igen, färga det och så..

Fick just nu höra av mamman att vi mest troligt ska iväg och åka skidor över en dag nu i Februari. Hon har nämligen fått fyra biljetter från den radiostation hon nu sänder ifrån då och då. MEN, som många andra gånger kommer jag att ligga lågt med detta tills vi verkligen åker iväg. Men jag som aldrig riktigt varit skidåkar-typen, ser verkligen fram emot det här..

 


Kommentarer
Postat av: Ann-Britt

Ser inte bra ut det där, du har aldrig funderat på att ha kraftiga kängor på dig när du går på krogen, gärna med stålhätta.

PS. Du måste komma hem nu, fick se på ABC-nytt att Rimbobadet ska öppna igen.....

2010-02-03 @ 07:51:18
Postat av: Christer

Ajajaj, stackars Shmoobie. Får man se ett kort på skorna?

2010-02-03 @ 09:12:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback