Återuppstånden.

Förlåt att jag varit död de senaste veckorna. Jag har haft mycket ledig tid och tagit vara på den.

Den 23'e åkte ju familjen och jag ner till Hollywood, Florida. Där bodde vi på ett INSANE lyxhotell i en svit och gjorde inget annat än att bara bada, kasta football nere på stranden och ha en god stund. Kom hem igen den 28'e, och den 29'e åkte barnen till deras pappa och jag åkte till Buffalo.

Där blev jag upphämtad av Lauren och Will. Och i åkte för att hälsa på Brad som var tvungen att jobba. Efter det åkte vi hem till Lauren, där vi hängde innan i åkte till krogen Someplace Else. Ute på bonnvischan. Kanon! Drinkarna var starkare och kostade mer än en dollar mindre än en Corona i Annapolis. På nyår följde jag med Lauren när hon tog med sig sin lillasyster för att fixa naglarna, jag hade dock redan gjort mina innan jag åkte upp, så det blev skvallertidningar för min del..

På kvällen åkte vi(Jag, Lauren, Brad och Will) upp mot Buffalo, där vi åt middag och sedan tog en tur till Laurens hus. Därefter släppte vi av killarna hos en kompis, och Lauren och jag åkte till University of Buffalo, det stösta colleget(till ytan sett) i New York State. Umgicks med hennes kompisar till klockan 11. Åkte sedan och hämtade killarna och åkte sedan till en bar. Firade in det nya decenniet för att sedan åka hem.

Dagen efter hade Brad och Laurens familj ett party, där det kom massa folk, vi drack, åt mat och tittade på collegefotboll. Vid sju-tiden körde Brad mig till Buffalo för att träffa Jeanne och Becky. Vi satt på Starbucks och skvallrade över en kopp kaffe innan jag var tvungen att bege mig till min buss..

det var faktiskt ganska så skönt att komma hem igen, så fort jag kom hem igår så störtade jag ner i säng. idag har jag inte varit produktiv alls. Mindre än en timma innan barnen skulle komma hem, så åkte jag dock till affären och handlade mat inför den kommande veckan då barnen går tillbaka till skolan. Men nu ska jag sussa!!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback