Fredag kväll

Jag hatar snö! I alla fall när den kommer på helgen då man är ledig, för det finns inget man kan göra..  Varför kan det inte böja snöa när barnen är hemma och man jobbar, för detta förstör ju alla planer man har..

Igår hade jag i alla fall en bra kväll. Först middag på Applebee's för Moni som åker tillbaka till Österrike nästa fredag. Efter det, så åkte jag, Sophie, Elaine och Ingrid till College Park, dvs University of Maryland, där vi träffade två kompisar till Elaine och vi alla gick till en bar. Det var väl kul, förutom det att någon trampade på min stortå med högklackat. Helt plötsligt kändes det bara slipprigt, och jag insåg direkt att tån blödde och jag gick nu och trampade runt i blod. Men det var inte lite det blödde heller, och baren hade inget plåster, så jag fick helt enkelt gå utan.. Och det gör fortfarande jätteont!! Såklart var inte det här det enda heller. Slog upp ett sår på mitt finger också, så jag började blöda där också..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback