Idag kan jag äntligen sitta upp..

Igår var jag inte bra på en skala alls. Trots huvudvärkstabletter, så vägrade smärtan ge med sig, och efter att jag släppt av barnen i skolan, så sov jag på soffan tills det var dags att hämta pojken. När vi kom hem, gick han upp och spelade Wii, och jag la mig återigen i soffan och sov tills dess att flickan kom hem. Sen gick jag och hjälpte henne med läxorna och slappade innan deras pappa kom för att ta med dem ut på middag.

När de hade lämnat huset gick jag upp till mitt rum och sov i den 1½ timma som de var borta. Men när de kom hem så gjorde huvudet så ont att jag knappt kunde röra mig. Pappan var dock snäll som stannade och tog hand om barnen på kvällen, vanligtvis så brukar han bara släppa av dem.

Och inatt så har jag vaknat varannan timme, kanske var det ett tecken på att jag faktiskt började bli bättre. Sov med en blöt handduk över pannan för att svalka av lite också.

Nu känner jag mig faktiskt ganska så okej. Jag kan sitta upp utan att det dunkar, och jag känner faktiskt motivation till att ta ett bad och till att äta.. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback