Looking forward

Flickan hade skola idag, men pojkens skola har renovering, så skjöt dem upp skolstarten till imorgon istället. Så idag hade jag bara honom att ta hand om, väldigt enkelt då han själv ringde över en kompis. Så de sprang runt i huset medans jag satt och läste boken Män som hatar kvinnor som mamma och pappa skickat över. Jag är TOTALT FAST. Har läst mer än halva boken på bara några få dagar.

Jag längtar som bara den till imorgon också. Då jag ska få träffa Sophie igen. Vi har inte setts på över två veckor, eller som hon uttryckte det, sedan förra året. :) Vi har extremt mycket att prata om. Kommer att träffas nere på City Dock Café. Så jag vill bara att det ska bli morgondag.
Måste också köpa ett nytt USB-minne att lägga över alla mina foton på. Det jag har är nämligen fullt. Det var något mer jag var tvungen att göra också, men har för tillfället glömt bort vad..

Over and Out
xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback