MLK-day

Igår var det Martin Luther King Jr Day här i USA, vilket betydde att barnen var lediga från skolan. Mina barn hade också varit hos deras pappa över helgen, men skulle spendera denna dag med oss. Så klockan 9 fick jag hämta upp barnen och köra i en timma till mormor och morfar där vi mötte upp med mamman.

Spenderade hela dagen där, och jag som var extremt trött, somnade på soffan efter att vi kommit hem från lunchen, och sov i över två timmar. När jag vaknade var det tid att åka och äta middag också, snacka om tidsfördriv..

Middag, och sedan hemfärd, där jag hamnade i sängen igen och sov gott hela natten. Nu är jag utvilad och redo för dagen. Nu ska jag ner downtown för att träffa Sophie för en kaffe.

Vi Hörs!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback