Oy Vey!

Visst blir man stolt över pojken som är så musikalisk att han får en plats i den speciella skolorkestern, men att jag då måste köra  honom till repetitionerna som ska vara 7 på morgonen är jag inte lika exalterad över.
Jag har varit frånvarande på senaste, det vet jag. Och på kvällarna då jag haft tid att skriva, så har jag helt inte orkat, även trots att det inte alls är stressigt nu jämfört med i höstas.

Idag mötte jag lyckan på jorden. Har länge gått och våndats över att sidorna i min filofax håller på att ta slut, och att jag därför måste hitta en ny, vilket jag inte velat då jag älskar den jag har. Men idag hittade jag sidor som passar min nuvarande filofax, så jag kan behålla den! Yay!

Nu är barnen med pappan på middag med farmor och farfar, så jag kan ta och förbereda deras luncher till imorgon, kanon! Då kan jag sova lite längre imorgon bitti..

Over and Out!
xoxox

Kommentarer
Postat av: Christer

Inga problem, du måste inte skriva varje dag. Men att se dig på FB eller Skype ibland värmer. Kram

2010-01-13 @ 13:15:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback