sängliggandes

Jadu, denna dag startade ju inte alltför bra. Vaknade med huvudvärk och hade ont i halsen. När mamman kört barnen till skolan, gick jag tillbaka och la mig och sov i 1½ timma innan det var dags att åka till colleget då mina kurser startade idag. Övervägde att inte åka alls, men i och med att det var första lektionen så ville jag visa upp mig.
Skolan gick väl bra, men min första lektion, jazz-dansen, går alldeles för långsamt i mitt tycke, och det mesta är övningar som jag gjorde förra våren, fast på en "högre nivå" och ett snabbare tempo. Baletten gillar jag! Vi har en lärare som jag tycker verkar bra. Så jag är taggad för den kursen..
Tar samma klasser som en annan tjej, och hon verkade vara nybörjare, men hon berättade sen att hon var cheerleader för Baltimore Ravens footballslag. Så hon kanske har något speciellt i dansväg i sig i alla fall.

Sen när jag kom hem så hoppade jag ner i sängen igen för att sova två timmar. Vaknade, städade barnens rum, och sedan somnade jag igen. När familjen kom hemhjälpte jag till att fixa middag åt barnen innan mamman tog iväg barnen till pojkens hebreiska, och jag knaprade i mig tre ibuprofen, och satte mig och såg The Blind Side på datorn. Väldigt bra film tycker jag..

Näe, nu blir det till att sova. Mamman åker till New York City hela dagen imorrn för en massa möten, så jag har barnen för mig själv. Hoppas bara på att jag då känner mig bättre..

xoxox

Kommentarer
Postat av: Christer

Krya på dig gumman. Kram

2010-01-21 @ 13:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback