torsdag?

Dagarna börjar bara bli längre och längre nu känns det som.. I mitt huvud är det nu torsdag, och inte tisdag. Missade det veckliga kaffe, som jag haft med Sophie och Elaine, då pojken är ledig från skolan. Imorgon ska han tillbaka igen, och trots att jag är ensam hemma imprgon(mamman är i NYC för ett antal möten), så ser jag verkligen fram emot att få en ledig stund. Ledig och ledig dock, jag har dagen fylld med lektioner själv, så så mycket ledig tid får jag endå inte..

Annars så kan jag inte se mer fram emot nästa fredag, då det är min födelsedag. Av någon anledning, så ser jag mer fram emot denna födelsedag, än den förra. Kanske för att jag nu har fler kompisar att gå ut med, in fact, jag har kompisar att gå ut med, när jag fyllde 21, så gick jag ju ut med mamman - på en torsdag.. Jag lääääängtar till nästa fredag!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback