varför är jag så bra på att känna på mig saker?

Skulle ju ikväll på konsert i Baltimore med mamman, där vi skulle se country-artister såsom Chris Young och Easton Corbin. Men nu har hon textat mig och sagt att hon inte mår bra, och att hon inte tänker gå. Jag som sett fram emot det här i två veckors tid nu. Varför händer sånt här när jag är exalterad över något?

Fast mamman har sagt att jag fortfarande kan gå, och hon kan kontakta producenten för den radiokanal som håller i eventet, för att få in mig, och att även få träffa artisterna. Men jag tror ingen av mina vänner är intresserade av detta, då jag är det endå country-fanet av oss, så det blir nog bara utgång i Annapolis ikväll igen.. :(

Easton Corbin - I'm a little more country than that



Chris Young - Getting you home

Ses förhoppningsvis en annan gång :'(


Kommentarer
Postat av: Christer

Det finns en del av Murphys lag som stämmer in på det om jag inte minns fel. Sorry to say!

2010-01-17 @ 21:33:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback