Varför straffar Gud mig för?

Underbart! Jag har tidigare skrivit att jag är stolt över pojken som lyckades komma med i den speciella orkestern på hans skola. Jag tar tillbaka det nu. Han har imorgon rehearsal innan skoltid, 7 på morgonen det vill säga. Men inte nog med det. Han har det på torsdag OCKSÅ!!! Och båda dessa dagar är jag ensam hemma.
Imorgon åker, som tidigare sagt, mamman till NYC för en massa möten, och kommer inte hem förrän sent. Men hon funderar då på att sova hos hennes pojkvän eller mormor, då hon på torsdag ska medverka i radio och bli intervjuad i sändning. Och då radiostationen ligger så pass till, så är det nästan inte värt att komma hem, då rusningstrafiken är hemsk åt det hållet..

Kanon! Varför ska detta vara när jag är själv för? Och två dagar på rad dessutom??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback