LMFAO, here we come!

Sitter i bibblan och har precis kopt och printat ut biljetterna till nasta helg! Ahh, KANON! Sa taggad.. Glomde ju bort att beratta tidigare att jag ska aka till Baltimore imorrn.. Mamman kanner en kvinna som jobbar som larare pa tandlakarskolan dar, och de soker patienter till deras studenter, sa jag ska dit for att fa en gratis koll. Och skulle de hitta nagot man skulle behova atgarda, sa far jag komma tillbaka nasta vecka igen, men da betalar DE mellan 50-200 dollar for de atgarder som behover fixas.. Hur awesome ar inte det?? Sa pa ett satt hoppas jag att de hittar nagot, men samtidigt inte, for det kommer bli jobbigt att behova ta sig tillbaka upp dit. Tur for att GPS finns..

Nae, nu ska jag aka ner till Annapolis for att fordriva tid innan jag ska traffa Sophie och Ingrid pa 49 West Street Coffee Shop, kommer kannas konstigt, da jag inte varit dar sedan Lisa akte hem, det vill saga tidigt September..

Hors senare!!

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback