Mysdag

Jag tycker endå att det är ganska så mysigt med 10 plusgrader och regn. Idag har varit en relativt lugn dag. Började dagen med att vara volontär under flickans bild-klass tillsammans med mamman, då barnen höll på med ett projekt som läraren behövde hjälp med.
Efter det åkte jag till Sophie, där vi åt lunch innan vi åkte till mallet för att möta upp med Anti och Svenja. Min tid där varade inte alltför länge dock, för jag skulle hem för att åka med mamman när vi plockade upp barnen från deras skolor.
Denna helg är barnen med mig och mamman, och då brukar vi dela upp helgen, så jag får gå ut på fredagar, medans mamman går ut på lördagar, men denna helg är det ombytta roller, då jag ska till Shamrock Fest i DC imorgon, men nu känner jag att jag saknar att inte kunna gå ut ikväll. Menmen, jag får ju då en heldag med party imorrn, så jag får ta denna kväll så gott som möjligt.. =)

xoxox

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback