Onsdag

Idag har varit en bra dag. Efter det att jag släppt av barnen, åkte jag hem och städade för visningen vi skulle ha. Och när jag var klar tog jag och åkte hem till Sophie där vi hängde ett tag innan vi åkte och köpte en ny datorsladd till mig. När det var gjort, åkte vi hem till mig och vi lagade lite lunch. Eller, nu ljög jag. Sophie lagade lunch och jag satt bredvid. Gott med nacho-tallrik. Tack Sophie!
Efter det åkte vi och fikade på Caribou Coffee i Crofton. Myspys innan jag var tvungen att åka hem igen för att plocka upp pojken då han slutade skolan. Jobbade lite nu på eftermiddagen, men mamman sa att jag kunde få kvällen ledig, så jag ska nog åka och titta runt i affärer innan jag ska möta upp Sophie och Ingrid downtown.

Jajuste, jag måste åka till bibblan för att printa ut en biljett till Shamrock Festival som är nästa helg! Då ska ett antal tjejer in till DC för att fira St Patrick's Day, men också för att se gruppen LMFAO live.. Så exalterad!



Åh, förresten måste nog ta och köpa mig en ny samling kläder snart också, med tanke på att alla mina tröjor ser ut såhär..


AWESOME!!


Kommentarer
Postat av: Christer

Betyder LFMAO vad jag tror??

2010-03-04 @ 12:27:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback