pissed off

Sladden till min dator is fried! Bokstavligt talat. Det har blivit ett jack i sladden, och idag nar jag satt med datorn i knat sa kom det gnistror.
Sa nu sitter jag med flickans lilla Disney-dator.. Jattesot, men inte alltfor effektiv. Imorrn blir det jag som drar och koper en ny kabel med Sophie!

Tusan ocksa, inte direkt det man vill ska handa, da man forsoker spara pengar..

Jag vill ocksa skicka ett litet grattis till farfar som fyllde ar idag.  Hade jag haft tillgang till datorn nar den hade mer batteri, sa skulle jag skickat ett mejl, men nu far det bli pa detta viset! Grattis, Grattis onskar jag fran andra sidan dammen!!

xoxox

Kommentarer
Postat av: Christer

Vilken sladd? Före eller efter "burken"? Går den inte att laga? Eller är det den runda, lilla sladden som skall gå till datorn?

2010-03-03 @ 11:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback