Helg update

Hade en riktigt bra helg. Fredagen började med att Sophie kom över med mat och vi mumsade i oss. Planerna var att gå ut, och som Sophie sa, ha en kväll som bara vi kan ha.. Först började vi med Fed House, men det var ovanligt tomt, och de flesta var gamlingar. Eller gamlingar och gamlingar. I jämförelse med vår ålder, så var det gamlingar. Jättekul när 40plusare kom fram och försökte ragga.
Vi gick efter en kort stund över till Dock Street, där vi träffade flera av Navy-killarna som vi känner. Så vi snackade och dansade ganska mycket, och sen hem till mig för efterfest.

Lördagen var dock inte alltför kul, då jag spenderade hela dagen i soffan sovandes. Senast jag hade en dag som denna, var efter min 21-årsdag. I alla fall, Sophie hade jobb den dagen så hon åkte hem, men kom tillbaka runt 5-tiden. Elaine kom hon också, och vi gav oss iväg för att handla kina-mat och alkohol, dock kände jag att jag inte kunde vara inne i den butiken alltför länge, då magen började vända på sig. Kom hem, och med mat i magen kändes allt bättre. Jag tog och körde oss ner till Annapolis, där vi gick in på Pusser's en snabbis, jag har bara varit där en gång tidigare, och jag gillade det inte alls, samma sak denna ång, jag gillar inte stället.. På sommaren är det awesome att sitta där precis vid vattnet, men inte nu.. Gick över till Dock Street, som var packat med folk, men jag kände att det inte var alltför roligt, och mina ben gjorde så ont från mina nya skor.

När barerna stängde så tog vi tre och körde till Double T Diner och mumsade på lite pommes innan det var dags att åka hem. Sov så gott och vaknade och började städa huset. Elaine vaknade och åkte hem på en gång och jag spenderade dagen med att titta på kassa tv-program. Barnen kom hem innan 5 och vi åkte för att äta middag på en vietnamesisk restaurang med resten av släkten.


Sophie and I comparing stamps from where we have been..

Friday at Dock Street

Saturday at Dock Street

Decide what u want to eat!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback