Pyssel..

Sitter och dekorerar en Absolut Vodka-flaska med svenska flaggan och text på. Imorrn så har nämligen jag och Sophie blivit inbjudna på ett graduation-party för några killar på Navy Academy, så vi ville hitta på något "personligt.. Kommer nog bli kanon! Fast, vi har ju blivit inbjudna på två partyn, så vi åker nog från den ena till den andra imorgon kväll..

Annars kommer dagen bli bra. Mamman är i NYC för att vara med på the TODAY show, så jag är ensam med barnen, och vi har blivit inbjudna till några vänner för att titta på Blue Angels (hitta ett inlägg från förra årets uppvisning i kategorin Maj 2009), så jag ska ta med dem dit.. Solen kommer skina, så jag är glad!

Näpp, back to decorating and straightening my hair!

xoxo

Kommentarer
Postat av: Christer

Vi är just nu på Mallis o njuter av solen. Imorgon dåligt (lite disigt) väder=bilhyra.



Ha så trevligt med Absoluten...



Kram

2010-05-27 @ 10:18:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback