Wonderful Memorial Weekend

Fredag:
Mamman åkte tidigt på morgonen till Rhode Island för att hälsa på sin bror, så jag fick ta hand om barnen, köra dem till skolan för att sedan säda huset och plocka upp flickan tidigt då hon hade halvdag och fick sluta tidigt.. Vi kom hem och relaxade innan vi hämtade pojken, och vi alla kom hem och packade deras kläder för helgen då de  skulle till pappan, och sen gick vi ut på tomten och lekte tills pappan kom och plockade upp dem..
Därefter åkte jag hem till Sophie som skulle bo hos mig denna helg, och vi bakade våra egna pizzor som i åt innan vi åkte hem till mig och gjorde oss iordning för en hemmafest här i Severna Park. Hemmafesten bestod mestadels bara av 15-20 åringar, så vi kände oss väldigt gamla där :) och åkte efter att tag hem till mig för att sova..

Lördag:
En härlig sovmorgon fick vi till innan vi gick ut och la oss på verandan och solade. Men det blev inte alltför länge innan vi blev hungriga och gjorde oss iordning för middag på Applebee's och en ny hemmafest i Crownsville. Denna fest vart lite bättre, då alla som var där var lite äldre, och ett plus vart det för deras fullt utrustade bar på bottenvåningen..

Söndag:
Åkte till Ocean City, ca 3 timmar ifrån Annapolis ute vid atlanten. Mötte upp med Ingrid och vi åkte och la oss på stranden med en Navy-kille Anthony, och hans två kompisar. Vi låg hela dagen där, innan det var dags att åka och göra oss iordning för middag, först ville jag åka därifrån ganska tidigt, men tyckte det skulle vara nicemed lite mat i magen först. Ingrid, Sophie och jag gick till ett ställe, men Sophie och jag kom inte in, då vi inte hade våra pass med oss, utan bara våra svenska körkort. Så vi åkte till ett annat ställe där vi åt. Hemresan började inte först klockan 10, och det var svårt att köra hem då jag var alldeles för trött för att hålla ögonen öppna, så när vi stannade för att tanka, så handlade jag upp mig på godis för att kunna sockra upp mig.. Kom hem vid 1-tiden och jag slockna direkt. Men OC var jättehärligt!! Lite som Miami, men inte direkt.. Jag vill definitivt åka tillbaka, fast då vill jag stanna längre, åtminstone en natt, och jag vill ha passet med mig..

Måndag:
Sova in idag igen, och då det är Memorial Weekend, så är barnen lediga från skolan idag. Pappan kommer hem med dem igen runt 5-tiden, och mamman kommer hem runt 8 ikväll.. Så tills barnen kommer hem ska jag städa och slappa..

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback