In med det nya, bort med det... nya?

Den nya tjejen har lämnat familjen, efter 12 dagar att inte jobba, då jag hjälpt till med ALLT, så fick mamman nog. Hittills har tjejen bara suttit framför datorn, så efter mycket prat med mig och vår counselor, så hade mamman fått tillräckligt, speciellt efter allt hon gjort för henne. Jag ringde till min taxi chaufför Hassan, som kom och plockade upp den nya tjejen och körde henne till metron, och hon hade mage till att säga "i Love you" till barnen innan hon åkte. Hon kände inte ens barnen, hon visste inte ens vilka kläder som var pojkens respektive flickans! Nu har jag bara 7 dagar kvar i landet, och idag tjuvstartade vi chanukkah, då mamman måste jobba de nästa två dagarna. Jag fick en present, ett nytt jättevaclert halsband från mammans favoritdesigner Judith Ripka.. Nu måste jag bara börja jobba hårt på min present till familjen.. Också, tack till Emelie och Elin för lunchen idag, plus att jag fick lätta mitt hjärta lite!!! Ni är underbara!! Xoxo

Kommentarer
Postat av: Christer

Shit, hoppas det går bättre med nästa.

2010-12-01 @ 09:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback