Två riktigt bra dagar..

Igår åkte v ett gäng till IKEA. Det var jag, Debbie, Josefin, Emelie, Elin och Emma.. Härligt att få bara gå omkring och dessutom att sen få sätta sig i restaurangen och njuta av köttbullar med potatismos, gräddsås och lingonsylt. Där hade de också ett specialpris på chokladtårta, så vi alla handlade en varsin bit sådan, slutade dock med att vi alla fick ta med en doggy-bag.. När vi var klara gick vi till the Swedish food market som låg vid utgången, och där köpte jag gifflar, tunnbröd, kaviar, julmust och godissnören.. Mums!
   

   

IKEA vet hur man inreder.. ;)

Sen åkte jag, Elin och Emelie till en skobutik där jag hittade paret nedanför, nu ska jag bara gå in dem till på lördag då det blir utgång!

På kvällen åkte jag till Emelie för att komma ut ur huset en stund och för att äta middag där.. Väldigt god mangokyckling! Satt sen och kollade på Sune's sommar/jul-klipp på YouTube.. Åhhh sååå underbart!!!

Idag hade jag Emelie, Elin, Josefin och Debbie över till mig för att bada i vår jacuzzi, men vi tog även ett dopp i vattnet, tänka sig, bada i Atlanten i mitten på Oktober.. Sen åkte vi hem till Emelie för att baka äppellpaj och blåbärspaj med marsán-sås som jag även köpt på IKEA, sjukt gott!! Fick sedan hem lite rester från igår..
Tack Emelie!!!





Kommentarer
Postat av: Christer

När du kommer hem kan du åka till Ikea varje dag:-)

2010-10-22 @ 09:15:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback