Det straffar sig att vara ledig..

Så har man en ledig dag att vila ut sig på, och vad händer? Jo, man får huvudvärk. Kanon!!
Dock har jag inte druckit något kaffe än, så ska försöka mig på det, och eventuellt ta an Advil också.. Kaffe har ju varit mitt val av dryck den senaste tiden för jag varit så trött, så det kan vara det som är problemet..

Annars så har jag satt igång med min lära på jobbet, och jag trivs riktigt bra.. Så mycket man ska tänka på, titta fram, titta bak, titta ner, vara på sin vakt och prata samtidigt som man gör allt det här, men jag gillar att gå på högvarv.. Nu längtar jag till på lördag, då jag har min sista dag på läran, och hoppas att jag är totalt klar efter det, så att jag kan få ut mitt schema.. Åhh, jag vill ju bara veta!!!!!!! :)





Kommentarer
Postat av: Christer

Det gick ju bra!

2011-02-21 @ 09:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback