Bored to the limit!

Hur bor du: Med mamma och pappa.
Brukar du komma i tid: Helst lite tidigare.
Hur lång är du: 167 cm
Kan du laga mat: Endast om jag har recept framför mig.
Vad jobbar du med/pluggar du: Just nu jobbar jag som simlärare/babysiminstruktör, letar dock efter något annat.
Vad har du på dig just nu: Mjukisar. Representerar Navy med både byxor och tröja just nu..
Har du någon fobi: Ingen direkt.
Hade du en bra kväll igår: Sova framför tv'n.. Yay..
Vilket är ditt senaste inköp: Strumpbyxor som mamma betalade.
Din favoritdryck på morgonen: O'boy.
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Förrutom julklappspengar, så var det min lön jag fick i USA som Au Pair, en månad sedan..
Har du sovit i din egen säng inatt: Yeah.
Vad hade du sönder senast: Mina strumpbyxor som mamma betalade.. :)
Vem snackade du med senast: Pappa
Varm favoritdricka: Kaffe
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: CAPTAIN MORGAN!! Hail to the Captain!
När gjorde du senast något riktigt dumt: Jag gör inga dumma saker.. Eller..?
Saknar du någon just nu: Min Amerikanska familj.
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Säga fel saker vid fel tillfälle. Bry sig för mycket om vad andra gör..
Någon jag stör mig på: Vill inte skapa irritation.. :)
Intressen: Resa, träffa vänner, dansa.
senaste person du kramade: Emma och Martina
Senaste person du ringde:
Laila på jobbet
Senaste person som ringde dig: Pappa
Vad drack du senast: Julmust
Vill du ha barn: Ja, någon gång
Längtar du till din nästa födelsedag: Ja, det är u på en lördag.. =Party!!
Har rakat dina ben någon gång: Ja
Är du sugen på något nu: Sushi
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: I USA, tre koppar minst.. I Sverige, en kopp max..
Använder du hudkräm: Philosophy's "Hope in a jar" (ansiktet) Ahava (händerna) ACO "Special Care" (fötterna) Lubriderm "Advanced Therapy" eller Bath&BodyWorks "Dark Kiss" (kroppen)
Attraheras du av män med skägg: Stubb, ja. Helskägg, nej.
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop
Brukar du baka: Då och då.
Röstade du i det senaste valet: Nej, jag var i USA.
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Skulle görna ha ett jobb och egen lya, men annars ja..
Vilken låt lyssnade du senast på: Mohombi - Bumpy Ride
Har någon annan sovit i din säng inatt: nej
Vad tycker du är äckligt: Folk som snyter sig offentligt. Får kväljningar av fräsandet..
Har du pengar på mobilen: Ja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback