Skype is AWESOME!

Har spenderat de senaste 5 timmarna åt Skype.. Först satt jag med Isi från Tyskland, Moni från Österrike och Freddie från Danmark. Och vi pratade på och pratade på och Freddie skapade någon grupp för oss på DropBox, där man då kan dela våra egna foton och filmer från USA, sååå härligt att ta del av minnen igen, efter att man inte sett Freddie sedan Oktober 2009, Isi sedan April 2010 och Moni sedan Maj 2010..

När jag pratat med dem i närmare tre timmar så ringer min värdmamma från USA, och då det gått tre veckor sedan vi pratade senast, så la jag på med de andra tjejerna, och ringde upp henne.. Där fick jag prata med henne och barnen och barnens två kompisar(nästan som två extra-barn till mig då de spenderat mycket tid med familjen) i ungefär två timmar innan de var tvungna att gå.. Can't wait tills nästa gång vi får prata igen.. Och jag hoppas min ekonomi är ordnad snart så jag kan åka och hälsa på i April, då det är pojkens Bar Mitzvah.. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback