Vad jag saknar mest från USA!

Familjen. Morföräldrarna. Farföräldrarna. Vännerna (Sophie, Elin, Emelie, Svenja, Isi, Isi, Pia, Freddie, Lisa, Moni, Anti, Josefin, Ronja, Isi, Ashleigh, Jenny, Kat, och såklart fler, sorry om jag glömt någon..). J. Fika på City Dock. Formationen på akademin. Naval Academy. Football. Dock Street. Party i gamla footballs-huset. Party i nya football-huset. För/Efterfester hos mig. Captain. High heels. Soccer-träningar. Dansleftioner. AACC. Annapolis. Sushi. Fiska krabbor. Gå på bio regelbundet. Hoppa fallskärm. Åka båt. Resa så pass mycket jag gjorde. New York. Providence. Buffalo. Niagarafallen. Miami. Fort Lauderdale. Orlando. Las Vegas. San Diego. Los Angeles. San Francisco. Söndagsmiddagar på det vietnamesiska stället. Leksaksprovning. Gå CRAZY över att höra Swedish House Mafia på Dock Street. Få gratis-shots av DJ Panda :). Linedancing. Country-musik. Väggen ;)(Sophie, U know..). Rocka till LMFAO.
Och SJÄLVKLART mycket mer än så..





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback